Milestone

Am spus la început că blogul va fi pentru mine o provocare. Scrisul mă reprezintă. Mă simt confortabil în fața laptopului punând cap la cap tot felul de idei năstrușnice care îmi trec prin minte și pe care îmi place să le împart cu voi.

A trecut deja o lună (nu știu când, dar a zburat) și tind să cred că am descoperit ingredientul special…încrederea…este baza oricărei activități sau oricărui proiect pe care ți-l propui.

Am primit un feedback pozitiv, o mulțime de păreri, impresii, telefoane…toate m-au făcut să merg înainte cu elan și bună dispoziție. Chiar și micile obiecții sau critici le-am considerat încurajatoare. Mi-am făcut noi prieteni, am explorat domenii diferite și am deschis uși în fața cărora nu credeam că o să ajung.

Sper ca și de acum înainte să ne întâlnim și să ne cunoaștem, să creștem împreună și să ne realizăm toate obiectivele pe care ni le propunem. Mi-ar plăcea să interacționăm și mai mult, să lansăm dezbateri și să ascultăm diverse opinii, astfel încât să luăm cele mai bune decizii.

See you soon!

C’est moi, Alina! 🙂

Lasă un răspuns

