Cupcakes

Un desert cu personalitate, brioșele au început să fie din ce în ce mai populare și la noi în țară. Sunt ușor de făcut și mai ușor de consumat ca mic dejun alături de o cafea bună sau ca un desert fancy la o petrecere unde le găsești în colțul dulce.

Dată fiind ușurința cu care le poți prepara și varietatea ingredintelor cu care te poți juca, m-am gândit să încerc azi o rețetă de brioșe cu banane și ciocolată.

Să începem…Într-o tavă întinsă am așezat 12 forme de silicon cu 12 forme de hârtie și am preîncălzit cuptorul, timp de 10 minute.

Între timp, m-am ocupat de ingredientele uscate: 160 gr. de făină amestecatã cu un pliculeț de praf de copt. Apoi, am mărunțit 60 gr. de ciocolată cu alune și am pasat zdravăn 2 banane.

După ce am pregătit ingredientele de bază, m-am ocupat de mixarea unui ou, cu 8o ml. de ulei, 90 ml. de iaurt, o esență de vanilie și 100 gr. zahăr.

Bun, nu mi-a rămas decât să încorporez treptat amestecul de făină, urmat de bananele pasate și ciocolată mărunțiță. Compoziția aromată am turnat-o, puțin câte puțin, în forme, apoi am dat-o la cuptor pentru 25 minute.

După ce se răcesc, lasă-ți imaginația să zburde, decorează-le fie cu fulgi de ciocolată, fie cu un mousse ușor de banane și voila…

20150106_170407

Bon apetit! 🙂

Lasă un răspuns

