It’s All About Communication

Bebelușul trăiește o viață încărcată în burtica ta. Încă de pe la 18 săptămâni începem să simțim mișcări spontane și delicate, exprimând trăsături timpurii legate de auto-control, de nevoi și de interese.

Mi-am propus să mă simt bine, orice s-ar întâmpla. Bebe “protestează”  împotriva experiențelor neplăcute. Vreau să modelez lumea emoțională a lui baby junior încă de pe acum.

Am făcut un obicei din a-l alinta, a sporovăi toate cele pe lângă burtica mea, a-l gâdila pe ici pe colo, unde știm noi că își ține piciorușele, și am început să primim chiar și răspunsuri… o mânuță acolo unde îl atingem mai des, un funduleț la vreo melodie rock, o răsucire de gimnast. 😀

Comunicarea dintre noi e ceva uimitor și se manifestă în cele mai neașteptate feluri. Dacă se întâmplă cumva să sar peste o masă, începe “ciocăneala”, pe care nu o poți ignora, nu îl poți fenta pe bebe tocmai atunci când vine vorba de o masă copioasă. Cântăm împreună all my “lala lala’s”… so who do you think dances when I sing Fall Out Boy songs?! Cred că am învățat all his kicker moves. :O Diminețile, îmi dă de știre că e waky-waky și cumva mă întreabă vioi ce planuri avem pentru azi.

Până și acum, când scriu postarea, mă amuz pe cinste de mișcotelile lui aprobatoare. :))

Ce bine ne înțelegem noi doi, parcă am fi unul singur nu doi :D… o să continui să-i vorbesc, să-i explic tot felul de lucruri ce se petrec în jurul nostru: o să-l întreb cu ce culoare crede el că i-ar sta mai bine, când i-ar plăcea să mergem la o plimbare, o să-i descriu jucărelele care îl așteaptă agățate deasupra pătuțului. Poate așa o să învățăm să ne sincronizăm, iar momentul nașterii o să fie relaxant și mai puțin dureros.

C’est moi, Alina! 🙂

Lasă un răspuns

