Ready, Set…Wait!

Already week 37? I’d better start packing!

Îmi trebuie asta…și asta, hmm cred că am uitat să pun asta…things are spinning in my head!

Am găsit o gentuță încăpătoare, am cumpărat cam tot ce ne trebuia pentru d-day, acum nu-mi rămâne decât să le împart în mommy’s stuff și baby’s stuff. Nu cred că o să-mi fie prea greu! Totuși dacă îmi va scăpa ceva, nu e panică man, o să fiu înconjurată de oameni dragi care sigur mă vor ajuta.

Să vedem! Eu voi avea nevoie de un halat, rochițe de noapte, prosoape, papucei, șervețele de tot felul, o pompă, câteva produse cosmetice (fără un miros pregnant care să-l irite pe bebe), Indometacin (pentru posibile dureri), elastice de păr și o carte bună. Hubby will be in charge of food și snacks, entertainment – family and friends.

Pentru bebe am strâns într-un rucsac câțiva pampers de newborn, șervețele umede, cremă pentru funduleț, ulei, Baneocin pudră, două salopete drăgălașe, căciulițe, mănuși și un biberon.

În regulă, nu ne rămâne altceva de făcut decât să așteptăm cu băgăjelul la ușă.  Sper ca șederea noastră la spital să nu fie prea lungă, să ne putem întoarce repede la noi acasă unde o să începem să ne cunoaștem mai bine.

C’est moi, Alina! 🙂

Lasă un răspuns

