Dress to Impress

Până și pentru cea mai shopaholic dintre noi, numărul ieșelilor la cumpărături s-ar putea să se reducă considerabil…a venit și momentul când ne dăm seama că not everything is about us…and our closet…

Dar stați liniștite pentru că nu e un capăt de țară. Timp de câteva luni veți observa că nu va trebui să scotociți prea mult în șifonier după ceva de îmbrăcat, încă mai aveți timp să vă bucurați de piesele vestimentare favorite care vă pun în valoare silueta.

Și dacă acționați wisely, s-ar putea ca și după aceea să simțiți cum continuați să întoarceți capete. În principiu, totul se rezumă la cât de bine vă propuneți să vă simțiți în propria piele.

Eu nu am fost nevoită să-mi părăsesc zona de comfort, pentru că am găsit perechi de pantaloni pe care le-aș cumpăra, oricând, doar că am ales unii cu două sau trei numere mai mari, și care corespunzător accesorizați, nu m-au făcut să simt diferită.

Mi-am procurat, din timp, câteva rochițe simpatice, cu două numere mai mari, rochițe pe care, ulterior, cu puțină creativitate, le voi ajusta. Fie că le voi modifica pe ici pe colo, fie că le voi păstra pentru a second baby, aceste achiziții le văd oportune din orice unghi m-aș uita la ele.

O investiție bună au fost și cardiganurile oversized pe care le-am îmbinat cu tot felul de accesorii fashion, creând impresia de un layering sexy și nicidecum bulky.

Nu știu de ce, dar salopetele acelea clasice expuse în vitrinele magazinelor pentru graviduțe m-au dus întotdeauna cu gândul la o persoană comodă, care nu vrea să aloce prea mult timp felului în care se îmbracă și căreia i se pare deplasată ideea de a se reinventa în această perioadă. Ori cum eu nu mă pot identifica cu persoana descrisă, am evitat să intru în astfel de magazine. E drept că în intimitatea căsuței mele aleg să mă îmbrac cât mai lejer, să port chiar şi tricourile soțului meu, dar asta nu înseamnă că stilul vestimentar de acasă trebuie să mă definească.

Bottom line, oricum v-ați îmbrăca în această perioadă, să fiți sigure că veți arăta awesome, pentru că părul puternic și lucios, tenul perfect și aura relaxată și senină de mămică vor finisa și întregi orice look ales.

C’est moi, Alina! 🙂

Lasă un răspuns

