Keep Dancing

O mămică trebuie să se mențină tonică pe toată durata sarcinii, iar despre importanța exercițiilor fizice în această perioadă veți citi peste tot. Îndemnul meu pentru voi este să vă creați singure un program regulat de exerciții, să fiți autoarele propriei voastre stări de bine.

Primele săptămâni este bine să o lăsați mai moale, dar după ce primiți undă verde din partea medicului, începeți să introduceți în programul vostru tot felul de activități care să vă încarce de energie și întotdeauna să vă binedispună.

Eu am reușit să fac puțină gimnastică, să mă plimb destul de des prin pădure și să mă întorc pe jos de la serviciu. De ce să nu recunosc că am mers puțin și cu bicicleta, am jucat darts, am încercat să învăț să joc până și tenis. Ideea este că mă relaxau activitățile în aer liber, așa că am profitat de vremea bună atât cât a ținut cu mine. Am dat o fugă și la mare, unde am înotat și m-am bucurat de soare, încărcându-mi bateriile cu vitamina D.

Toamna mohorâtă și ploioasă m-a forțat să născocesc alte modalități de a mă mișca indoors…și din fericire, mi-am adus aminte cum mă distram eu când rămâneam home alone: by dancing in front of the mirror. Acum imaginați-vă cum îmi ocupam eu câteva minute pe zi dansând pe orice se auzea la tv, cu burtica mea respectabilă la vedere. Sunt sigură că și voi o să cochetați cu ideea, mai ales că este așa de funny. 😀

gravida-dans

Dansând am scăpat de stres, mi-am păstrat flexibilitatea și nu m-am ales cu dureri de spate, ca să nu mai spun că sunetul muzicii simt că a fost benefic și pentru bebe. Și să nu uit, am ascultat mereu de “juriu”, luând pauze când simțeam că ceva este în neregulă!

Bucurați-vă de programul redus de lucru de care o să beneficiați încercând lucruri noi, precum aqua gym, tehnici de respirație și exerciții de streching cu ajutorul unor cursuri de yoga, “pregnancy belly dance”, popular deja în multe țări, dar nu uitați să vă și odihniți.

Parafrazând expresia “An apple a day, keeps the doctor away”, mișcarea kept me from seeing a doctor și mi-a permis să mă bucur realmente de această etapă.

Sfat: things to avoid…boredom and stress! 😀

C’est moi, Alina! 🙂

Un gând despre „Keep Dancing

Lasă un răspuns

