Double trouble!

În ultima vreme am avut suficient timp la dispoziție să fac aproape tot ce vreau, except a teeny tiny thing. Din păcate pentru mine și evident, din fericire pentru el, The Winner, nu am reușit să-l înving pe hubby la două dintre jocurile noastre preferate.

Am făcut cunoștință cu jocul de #rummy în urmă cu doi ani, când curiozitatea și ambiția m-au împins de la spate să învăț și să experimentez si alte jocuri de grup, cu toate că îmi aduc destul de bine aminte cum și verișorul meu, Marius, a încercat să mă învețe. Dar cum să înveți tu rummy, o fetiță cu gândul la păpuși?! Anyway, acum m-am făcut mare și am descoperit tainele jocului. Or so I thought I did!

IMG-20150206-WA0004

Câteva ceasuri pe seară le petrec jucându-mă rummy cu hubby, mai nou prin aplicația #Rummy Etalat direct pe smartphone, sărind peste ciondănelile legate de cine face mai multe grămăjoare. Spre dezamăgirea mea continuă, se pare că nu reușesc să ajung prima la 2500 puncte, ținta pe care noi ne-am fixat-o. Am încercat să mă folosesc de toate șiretlicurile, pe care cu iscusință, le-am “furat” din mers. Chiar și așa, el este cel care câștigă seară de seară. I don’t know how he does it.

Despre felul în care zboară timpul atunci când ne jucăm…ce pot să zic?!… ne întrecem în glumițe și comentarii siropoase (poate de-asta sunt și așa distrată :D), iar când ne apropiem de finalul inevitabil (el mai are de strâns vreo 200 de puncte pentru a câștiga) încep și explicațiile mele, de genul, “Hai baby să continuăm până la 3000, știi că sunt hormonică în perioada asta și I’m not living up to my full potential!”. Dar, sa-i dăm Cezarului ce-i al Cezarului, “He’s the cobra!” :))

Înainte nu-mi rămânea decât să mă consolez cu ideea că la jocul #Coloniștii din Catan sunt mai pricepută și am șansa să-mi iau revanșa într-un fel sau în altul. Dar believe it or not, nici cu acest lucru nu prea mă mai pot lăuda. Duminica, avem obiceiul de a întinde harta pentru un Catan competitiv în familie sau cu prietenii și până nu demult, eu eram cea care obținea prima cele 10 puncte ”norocoase”, dar nu știu cum se face că în ultima vreme, am devenit tot mai permisivă și am început să accept să fac negoț cu adversarii, să îi las construiască cel mai lung drum, să adune ei cea mai numeroasă armată… nu-mi dau seama unde greșesc, ce-i de făcut, mă tot întreb, retoric. Hmm…cred că trebuie să impun un embargo 😀

IMG-20150206-WA0002    IMG-20150206-WA0003

În fine, poate momentan nu sunt eu cea care învinge și domină, însă cel mai important este că sunt optimistă și perseverentă and nothing can break me down!

C’est moi, Alina! 🙂

Lasă un răspuns

