“The stomach is the new cleavage!”

Previzibil, dar nu lipsit de mister, primul post va fi fițos. ^.^

Ca oricare dintre voi, ladies și eu sunt interesată de ultimele tendințe în materie de fashion.

Mărturisesc că ziua mea a început cu o neastâmpărată dorință de a-mi delecta ochii și de a visa la colecția Chanel Spring 2015 Couture. De ce tocmai această colecție?

În primul rând va trebui să vă povestesc despre cum în urmă cu ceva timp, am decis că trebui să dezvolt un sistem bine pus la punct astfel încât să nu ajung să golesc the family’s piggy bank.

Obișnuiam să răsfoiesc destul de des reviste și site-uri despre modă și stil, apoi ca un copil impulsiv și răsfățat mă repezeam în primul butic pentru a-mi cumpăra “ceva dulce”. Totuși, în scurt timp, mi-am dat seama că sunt o persoană suficient de matură și că nu mă pot lasă fermecată chiar atât de ușor de câteva obiecte de vestimentație.

Prin urmare, la un anumit interval de timp, aleg o colecție reprezentativă pentru mine, a unei renumite case de modă, o privesc, cirtesc părerile stiliștilor care contează 😉 și începând de azi, îmi voi exprima și opiniile prin intermediul postărilor.

M-am luat cu vorba… hai să revenim la colecția în cauză. Ceea ce vroiam să vă spun deschis este că nu sunt cel mai mare fan al sacoului de tip cardigan, inovație celebră a Casei Chanel în lumea modei, însă felul în care acesta a fost reinventat de-a lungul a 90 ani, devenind semnătura colecțiilor, m-a determinat să-mi schimb puțin părerea, în bine, spre foarte bine chiar.

Nu m-au deranjat vreodată materialele folosite, precum tricotul, despre care se spune că erau utilizate cu preponderență în croieli masculine, ci mai mult tăietura acestui tip de sacou.  1690cea7d3439d807573f444b1e5dedc

Însă îmbinarea cardiganului cu fuste de tip pencil, după cum o să vedeți aici www.vogue.com/slideshow/8959215/chanel-spring-2015-couture-runway/#16 , personal, m-a cucerit și cred că mi s-ar potrivi de minune.

chanel-couture-spring2015-runway-17

Despre trecerea de la deux-pièces-uri la little back dresses, nu pot să-mi exprim decât cea mai mare admirație și să apreciez, în taină :), că de fapt, rochiile sunt motivul pentru care am urmărit întotdeauna colecțiile #Chanel. Pentru persoanele visătoare și romantice, sunt convinsă că aplicațiile florale ale creațiilor, pe care le găsiți sub numerele #45, #51, #59, #62, #65, sunt de-a dreptul copleșitoare.

chanel-couture-spring2015-runway-52chanel-couture-spring2015-runway-63chanel-couture-spring2015-runway-46

Colecția a reprezentat un deliciu, care s-a încheiat cu la pièce de resistance – rochia de mireasă, despre care vă puteți convinge la #72, Karl Lagerfeld declașând “înflorirea” timpurie a podiumului într-un mod epic Casei Chanel.

chanel-couture-spring2015-runway-73

Lămuriri cu privire la titlu: “The stomach is the new cleavage!” a fost declarația designerului după prezentare, care nu trebuie înțeleasă greșit ca în urmă cu 9-10 ani, if you know what I mean. 😉

Voi, ce părere aveți?

C’est moi, Alina! 🙂

Lasă un răspuns

